søndag den 4. november 2012


En æske toffifee

Jeg har været heldige at få fat i den nye dies fra Mariannes design. I går var jeg til klippe klistre dag, sammen med nogle venner. Vi skyndte os selvfølgelig at få fingrene i denne dies.                     
Jeg har så lavet denne toffieæske i rødlige farver, jeg har dog sværtet uret med den brune farve fra Vintage photo og kommet en tynd streg guldglimmer rundt om æsken og billedet, på uret er det små prikker. Billedet er ikke blevet så godt
 



Men det er et fedt dies, for det kan gå sammen med mange andre af de forskellige dies fra Maranne. Det passer ind i nogle af de store runde og firkantede.
Jeg har lavet et kort med hjørner som jeg har set fra hendes hjemmeside, og er lidt i tvivl om der skal mere på.
Den er så lavet i mørkeblå karton og cremehvid ur/hjørner.
 
 
 
Hvis i er nået så langt, vil jeg bare sige tak :-) og også fra forrige indlæg

2 kommentarer:

  1. Woww hvor er det bare smukt det ur..
    Rigtig søde ting du har brugt det på :)

    SvarSlet