fredag den 21. september 2012

Fødselsdagskort


Jeg har fået en masse flotte fødselsdags kort. Så efter en del bøvl og besvær og hjælp fra min datter, lykkes det at få billederne lagt på min blog. Jeg havde købt en ny "gammel" tlf, til en krone. Så jeg skulle lige lære den at kende. En HTC Wildfire S. Så man kan godt sige at det er en fødselsdags gave til mig selv :-)


Sødt broderet kort fra "Lissy", lidt pynt og udstandsninger, som jeg godt kan bruge.


Fra Julie " frugtsalat"
Sjovt kort med masser af prikker i stærke farver, man kan lige se sommerfuglen i venstre side


Fra "Bente"
 Pinkfarvet kort med blomster og en lille kat som vedhæng (jeg har en kat;-). lidt udstands




















Fra "MargitH" dette flotte lilla/lyserøde kort og lidt udstands




Fra Mona
Skønt hvidt kort med en lille buket





















Fra Ann "Weiss" denne søde pottekort, med stempelaftryk og lidt forskelligt. Så nu bliver jeg nødt til at bruge mine promakers, som jeg købte i panduros udsalg ha ha




Fra Maria "mariastine" dette skønne kort med brune nuancer og perler på snor



 

















Et sødt lille kort fra Vibeke "Vranda"   Pige med blomster og flere udstands
kortet kan jeg kigge efter når jeg selv skal "male" :-)





Fra "Marianne Ancker" har jeg fået et flot (vintage?) kort med en dame fra 1800 tallet




Fra Hanne "MosteH" sødt kort i pastelblå farve og blå roser, og lidt udstands



Fra Camilla "Mulle86" denne her. Jeg vil næsten kalde det en minialbum. Det åbnes

                                          og åbnes

                                           endnu engang

Det er lige før man næsten ikke nænner at bruge det.
Kan godt forstå at hun gerne selv ville beholde det ;-)



Og fra min gode ven og hendes nabo, som jeg også kender, fik jeg dette kort og en kurv med lidt forskelligt, schokolade, vin, lys og servietter.

6 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle flotte kort du har fået ;-)

    Har i øvrigt mere af kartonnet, så kan bare lave et til mig selv også *griner*

    SvarSlet
  2. Sikken en masse lækker kort og pynt du har fået, det er skønt, at være med i en fødselsdagsgruppe:)

    God lørdag:)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse fine kort du har fået.

    SvarSlet
  4. En masse flotte kort :)
    Håber du havde en dejlig dag og nød at åbne alle kortene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nød alle kortene, og der er helt sikker nogle ideer jeg kan bruge.
      Og ja, der er en fordel ved at være med i en fødselsdag-gruppe :-)

      Slet
  5. Stooort tillykke med fødselsdagen :)

    Rigtig dejligt kort og gaver du har modtaget :)

    fortsat dejlig weekend herfra :)

    SvarSlet